Polityka jakości
Narzędziem służącym do realizacji celów strategicznych Instytutu jest wdrożony i stałe doskonalony system zarządzania jakością (SZJ) PIAP spełniający wymagania PN-EN ISO 9001:2009, AQAP 2110:2009 i WSK, służący planowej poprawie jakości produktów.
Cele strategiczne Łukasiewicz Research Network – Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów PIAP to prowadzenie:
- badań naukowych
- prac rozwojowych
- działalności innowacyjnej
- wdrożeń opracowań Instytutu.
Cele te realizowane są przez prowadzone w Łukasiewicz – PIAP procesy kluczowe, których wynikiem jest:
- zdobycie nowej wiedzy ukierunkowanej na bezpośrednie zastosowanie w praktyce
- wykonywanie zadań badawczych w ramach programów ramowych Unii Europejskiej
- opracowanie, wytworzenie lub udoskonalenie istniejących wyrobów, w sposób nowatorski, zapewniający pełną satysfakcję klienta
- organizowanie i prowadzenie, na zasadach komercyjnych, specjalistycznych szkoleń
- realizacja, na zasadach komercyjnych, dostaw do klienta wyrobów starannie wybranych dostawców, o parametrach technicznych zgodnych z oczekiwaniami klienta
- opracowanie, wykonanie i dostarczenie wyrobów produkcji specjalnej
- organizowanie imprez naukowo-technicznych
- wykonanie i dostawa wyrobów produkcji powtarzalnej Łukasiewicz – PIAP
- wydawanie miesięcznika Automatyka
- wydawanie kwartalnika naukowo-technicznego Pomiary Automatyka Robotyka
- wydawanie kwartalnika naukowego Journal of Automation, Mobile Robotics& Intelligente Systems.
Narzędziem służącym do realizacji celów strategicznych Instytutu jest wdrożony i stałe doskonalony system zarządzania jakością (SZJ) Łukasiewicz – PIAP spełniający wymagania PN-EN ISO 9001:2015, AQAP 2110:2009 i WSK, służący planowej poprawie jakości produktów.
Kierownictwo Instytutu jest odpowiedzialne za skuteczność SZJ. Pełnomocnik DyrektoraJakości (NQ) nadzoruje działania systemu i promuje znaczenie jakości wśród całego personelu. Kierownicy komórek organizacyjnych zapewniają, że SZJ jest utrzymywany i doskonalony w obszarze ich działania. Wszyscy pracownicy Łukasiewicz – PIAP znają politykę jakości firmy w zakresie umożliwiającym im świadome uczestniczenie w realizacji jej celów i zasad.
Kierownictwo i pracownicy Instytutu deklarują użycie wszelkich dostępnych środków i metod w celu zapewnienia klientowi zadowolenia, przez spełnienie wymagań sformułowanych przez klienta, wymagań ustawowych i przepisów oraz wymagań wynikających z własnych doświadczeń, a także analiz i badań marketingowych.
Wersja 11, Warszawa, 15.09.2016 r.