ZO/04/03/2015 Wykonanie gadżetów promocyjnych dotyczących III Nocy Robotów PIAP


Nazwa zamawiającego:

Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP

Al. Jerozolimskie 202

02 – 486 Warszawa                                                                                                                                                                Warszawa, 30.03.2015

 

 

Zapytanie ofertowe nr 04/03/2015

Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych dotyczących III Nocy Robotów PIAP

CPV:39294100-0

 

Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp

 

 

  1. I.              ZAMAWIAJĄCY

Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP

Al. Jerozolimskie 202

02 – 486 Warszawa

www.piap.pl

 

  1. II.            OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia  jest  wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych dotyczących III Nocy Robotów PIAP.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia::

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość części 7

Wykonanie gadżetów promocyjnych:

 

Lp

Gadżety promocyjne

Szt.

1

Projekt, wykonanie i dostarczenie koszulek reklamowych z nadrukiem logo Wydarzenia

a) koszulka w kolorze granatowym/czarnym;

b) prosty fason, krótki rękaw, podwójne szwy boczne wykończeniowe łączone overlockiem 4 i 5 nitkowym, nici o parametrach nie gorszych niż Nici Amann Serafil lub równoważne, wzmacniające listwy na karku, ściągacze

  • gramatura: min. 180 g/m2
  • materiał: 100% bawełna
  • logotypy: wg projektów Zamawiającego
  • logotypy full color
  • nadruk z przodu na piersiach i z tyłu na plecach
  • technika wykonania: sitodruk

c) koszulki złożone, pakowane indywidualnie w celofanowe torebki, w każdym z typów wszystkie w jednakowym kolorze, jednakowej marce i o jednakowej gramaturze z widocznym oznakowaniem rozmiaru koszulki.

d) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do Zamawiającego do 30 kwietnia 2015 r.;

e) wykonawca zobowiązany jest do wymiany na własny koszt koszulek niespełniających kryteriów jakościowych w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na koszulki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego.

 

Rozmiary koszulek z podziałem na koszulki dziecięce:

  • rozmiar 82 cm – 10 szt.
  • rozmiar 106 cm 4-5 lat – 30 szt.
  • rozmiar 116 cm 6-7 lat - 30 szt.
  • rozmiar 128 cm 7-8 lat - 30 szt.
  • rozmiar 140 cm 8-9 lat - 30 szt.
  • rozmiar 152 cm 9-10 lat - 30 szt.

 

Rozmiary koszulek z podziałem na koszulki damskie i męskie:

XS                                              Damska 20 szt.

S-       Męska 40 szt.                        Damska 50 szt.

M-      Męska 30 szt.                       Damska 100 szt.

L-       Męska 75 szt.                      Damska 50 szt.

XL-    Męska 90 szt.                         Damska  30 szt.

XXL -Męska 35 szt.                         Damska  20 szt.

700

2

Projekt, wykonanie i dostarczenie kubków ceramicznych z nadrukiem logo Wydarzenia w pudełku prezentowym

a) ceramiczny kubek zwężany ku dołowi o okrągłym przekroju, szerokie ucho;

b) pojemność: ok. 300 ml;

c) wymiary: wysokość min 100 mm, średnica min 75 mm;

d) kolory: wewnątrz biały, na zewnątrz full color nadruk na czarnym tle logo i grafiki Wydarzenia;

e) znakowanie: kalka ceramiczna;

f) pudełko prezentowe: tektura introligatorska klejona obustronnie, kolor czarny; nadruk logo Wydarzenia;

g) pakowanie: każda sztuka w oddzielnym pudełku, odpowiednio zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi; wszystkie w jednakowym kolorze, jednakowej marce i o jednakowej gramaturze.

h) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa;  dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r.

i) wykonawca zobowiązany jest do wymiany kubków niespełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na kubki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego.

350

3

Projekt, wykonanie i dostarczenie apaszek bawełnianych z nadrukiem logo Wydarzenia

a)materiał: 100% bawełna

b) kolor: czarny

c) wymiary: ok. 60x60 cm

d) logotypy: wg projektów Zamawiającego

e) logotypy full color

f) wysokość logo 2 cm z wielokrotnym nadrukiem na powierzchni

g) technika wykonania: sitodruk

h) apaszki złożone, pakowane indywidualnie w celofanowe torebki, wszystkie w jednakowym kolorze, jednakowej marce i o jednakowej gramaturze.

i) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r.

j) wykonawca zobowiązany jest do wymiany apaszek niespełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na apaszki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego.

100

4

Projekt, wykonanie i dostarczenie bransoletek sznurkowych z zawieszoną blaszką z wygrawerowanym logo Wydarzenia

a) wypukła blaszka okrągła, wyprofilowana symetrycznie w półokrągłym kształcie:

  • materiał: srebro próba 925, rodowanie
  • wymiary: ok. 15 mm
  • logotypy: nadruk logotypu i robota wg projektów Zamawiającego
  • technika wykonania: grawer

b) woskowany sznurek jubilerski:

  • grubość sznurka: ok. 2 mm;
  • długość sznurka: ok.26 cm; 
  • kolory sznurka: czarny, różowy, żółty, niebieski (w równych proporcjach)
  •  typ zapięcia: regulowane węzły

c) bransoletki złożone, pakowane indywidualnie w bawełniane, czarne woreczki z logo Wydarzenia, wszystkie w jednakowej gramaturze.

d) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r.

e) wykonawca zobowiązany jest do wymiany bransoletek niespełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na bransoletki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego.

140

5

Projekt, wykonanie i dostarczenie znaczków typu button z wydrukowanym logo Wydarzenia

a)        znaczek przypinany na agrafkę, tzw. "button";

b)        materiał: metal;

c)        kolor: granatowy

d)        wymiary: średnica ok. 44 mm

e)        logotypy: wg projektów Zamawiającego

f)         logotypy full color

g)        technika wykonania: sitodruk

h)        znaczki pakowane hurtowo wszystkie o jednakowym wyglądzie, w jednakowej gramaturze.

i)          wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r.

j)          wykonawca zobowiązany jest do wymiany znaczków typu „button” nie spełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na znaczków typu „button” zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego.

5000

6

Projekt, wykonanie i dostarczenie czapek z daszkiem z regulacją obwodu głowy z nadrukiem logo Wydarzenia:

 a)   czapka 6 panelowa- na tylnych panelach czapki obszyte otwory wentylacyjne

b)      regulacja obwodu: metalowa klamra zamontowana z tyłu czapki

c)      materiał: bawełna100%

d)      faktura tkaniny: denim

e)      kolor: granatowy

f)       gramatura: min.280g/m2

g)      logotypy: wg projektów Zamawiającego

h)      logotypy full color

i)        technika wykonania: haft/transfer

j)        czapki pakowane zbiorczo po 50 sztuk wszystkie o jednakowym wyglądzie, w jednakowej gramaturze.

k)      wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa;  wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r.

l)        wykonawca zobowiązany jest do wymiany czapek nie spełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na czapki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego.

150

7

Projekt, wykonanie i dostarczenie kapeluszy dziecięcych z regulacją obwodu głowy za pomocą ściąganego troczka z nadrukiem logo Wydarzenia:

a)      kapelusz dziecięcy z regulacją obwodu głowy

b)      materiał: bawełna ekologiczna 100%

c)      faktura tkaniny: denim

d)      kolor: granatowy

e)      gramatura: min.240g/m2

f)       logotypy: wg projektów Zamawiającego

g)      logotypy full color

h)      technika wykonania: haft/transfer

i)        kapelusze dziecięce pakowane zbiorczo po 50 sztuk wszystkie o jednakowym wyglądzie, w jednakowej gramaturze.

j)        wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa;  wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r

k)      wykonawca zobowiązany jest do wymiany kapeluszy dziecięcych  nie spełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na kapelusze dziecięce  zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego.

100

 

III. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I WYMAGANE DOKUMENTY I UPRAWNIENIA

            Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

            Oferta powinna być:

            - opatrzona pieczątką firmową,

            - posiadać datę sporządzenia,

            - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

            - podpisana czytelnie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (firmy).

 

 

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być dostarczona osobiście lub kurierem na adres PIAP, Al. Jerozolimskie 202, bud.3, pok.8, 02 – 486 Warszawa do dnia 07.04.2015 godz. 10:00.

2.    O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.

3.         Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4.         Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6.         Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl

V. OCENA OFERT

            Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

            1 – Cena brutto  100%

. .        

 

 

VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

VII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Paulina Wojda pod numerem telefonu 22 874 0136 oraz adresem email: pwojda@piap.pl ,

informacji formalnych udziela Joanna Gorzelniak-Owsiak email: jowsiak@piap.pl

 

 

VIII. ZAŁĄCZNIKI

            Wzór formularza ofertowego.

            Wzór umowy

           

            

Typ pliku Nazwa pliku Opis pliku Osoba zamieszczająca Data umieszczenia
application/pdf zapytanie_ofertowe.pdf Zapytanie ofertowe Joanna Gorzelniak-Owsiak 30.03.2015 14:44
application/pdf Umowa.pdf Wzór umowy Joanna Gorzelniak-Owsiak 30.03.2015 14:44
application/msword oferta.doc Oferta wraz z zalącznikami Joanna Gorzelniak-Owsiak 30.03.2015 14:45

Rejestr zmian

Podgląd Osoba modyfikująca Utworzono Status Akcja Komentarz
Joanna Gorzelniak-Owsiak 30.03.2015 14:42 Opublikowano Utworzono zamówienie

30.03.2015 14:46 Joanna Gorzelniak-Owsiak

30.03.2015 14:46 Joanna Gorzelniak-Owsiak