07-05-2018

Konkurs dla młodych firm w projekcie Robot Union

Dofinansowanie i usługi akceleracyjne dla start-upów. Trwa nabór do pierwszego otwartego konkursu w projekcie Robot Union. Wnioski można składać do 3 lipca 2018 roku.

Robot Union to międzynarodowy projekt badawczy realizowany we współpracy z Przemysłowym Instytutem Automatyki i Pomiarów PIAP w ramach programu Horyzont 2020. Celem projektu jest zidentyfikowanie 20 Superstar ScaleUps – młodych firm, prowadzących badania i opracowujących innowacje, działających w Europie. Zwycięskie firmy otrzymają dofinansowanie – łącznie będzie to kwota do 223 000 euro bez wkładu własnego – oraz szereg usług akceleracyjnych.

Zobacz: Opis projektu Robot Union

 

Jak się zgłosić?

Do 3 lipca 2018 roku trwa nabór wniosków do pierwszego otwartego konkursu w projekcie Robot Union. Wystarczy wypełnić zamieszczony na stronie internetowej projektu wniosek. 

Zobacz: Wniosek do 1. otwartego konkursu w projekcie Robot Union

 

Etap pierwszy

W pierwszym etapie beneficjenci projektu Robot Union otrzymają wsparcie w wysokości 3 800 euro w gotówce i usługach. Wybranych 10 firm weźmie udział w programie akceleracji produktów i otrzyma do 120 000 euro w formie gotówki oraz usług technologicznych, oferowanych przez instytucje badawczo-rozwojowe obecne w konsorcjum: VTT, DTI, TU DELFT, TECNALIA oraz Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP.

 

Dofinansowanie dla firm, nawet 1 mln euro

Finalnie, cztery najlepsze start-upy otrzymają do 100 000 euro na rozwój. Będą też miały możliwość pozyskania dodatkowego finansowania z inwestycji prywatnych w wysokości około 1 000 000 euro. Pomogą im w tym  firmy Blumorpho, Odense Seed i Venture oraz Chrysalix, które są częścią konsorcjum Robot Union.

 

Naukowe i technologiczne wsparcie

Dodatkowo, wybrane start-upy, będą mogły skorzystać z trwającej rok usługi Premium Acceleration Service, oferowanej przez czołowe organizacje naukowe i technologiczne z całej Europy, światowej klasy specjalistów zajmujących się cyfrowymi ekosystemami, jaki i przedsiębiorców.